the99

Lyk mah status if u lyk mah status
99
CCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCALIFORNIA
part of  family
 
30,979
4
133
1218
526wins495losses51left

hi every1 im new!!!!!!! holds up spork my name is katy but u can call me t3h PeNgU1N oF d00m!!!!!!!! lol...as u can see im very random!!!! thats why i came here, 2 meet random ppl like me ... im 13 years old (im mature 4 my age tho!!) i like 2 watch invader zim w/ my girlfreind (im bi if u dont like it deal w/it) its our favorite tv show!!! bcuz its SOOOO random!!!! shes random 2 of course but i want 2 meet more random ppl =) like they say the more the merrier!!!! lol...neways i hope 2 make alot of freinds here so give me lots of commentses!!!! DOOOOOMMMM!!!!!!!!!!!!!!!! <--- me bein random again ^_^ hehe...toodles!!!!!

love and waffles, *~t3h PeNgU1N oF d00m~*

I love everyone:

Questions

deletedover 9 years
I'm your favorite right?
Obviously
anonymousabout 11 years
Why are you so damn annoying? Learn2Type
bcuz ur ugly
about 11 years
I couldn't help but stumble over you Apprentice game, and I was wondering if I could somehow get into the next season. Could you please consider my request?
No
over 11 years
I couldn't help but stumble over you Apprentice game, and I was wondering if I could somehow get into the next season. Could you please consider my request?
lol
over 11 years
This is a question.
kk.

Achievements

20 / 20Super Sleuth!
10 / 20Do No Harm
9 / 20I'm Miller, I Swear!
4 / 10Scumhunter
3 / 20He's Batman
about 8 years
DUDE HEY
deletedalmost 9 years
heh. hehehehehe. Hey.
deletedalmost 9 years
What the did you just say about me, you little ? I’ll have you know I graduated top of my class in the Navy Seals, and I’ve been involved in numerous secret raids on Al-Quaeda, and I have over 300 confirmed kills. I am trained in gorilla warfare and I’m the top sniper in the entire US armed forces. You are nothing to me but just another target. I will wipe you the out with precision the likes of which has never been seen before on this Earth, mark my words. You think you can get away with saying that to me over the Internet? Think again, . As we speak I am contacting my secret network of spies across the USA and your IP is being traced right now so you better prepare for the storm, maggot. The storm that wipes out the pathetic little thing you call your life. You’re dead, kid. I can be anywhere, anytime, and I can kill you in over seven hundred ways, and that’s just with my bare hands. Not only am I extensively trained in unarmed combat
over 10 years
yo im back
deletedalmost 11 years
I would like to reserve for your game tonight! I'd PM you, but I can't message anyone. ;-;
about 11 years
is my name is you bio Lmao?
about 11 years
I voted UD out so smd bitch
about 11 years
Oh yeah lol I already +ked you also
about 11 years
Gosh you could of gave me karma !
deletedover 11 years
* xKandy. :|
over 11 years
I see you've visited my profile.
over 11 years
PLEASE VOTE FOR ME!!! http://www.epicmafia.com/topic/52064 I'D APPRECIATE YOUR SUPPORTING ^^
over 11 years
HIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII....IIIIIIIIIIIIIIIII....IIII....I.I.I.I......
over 11 years
HI 99
over 11 years
+k to 121 :)
over 11 years
tHANKS FOR STALKIGN MY PRO AND LEAVING ME WITH NO KARMA!!
deletedover 11 years
call me king
deletedover 11 years
What happened??? are we doing a rematch or what???
over 11 years
+k'd(: return? <3